Для обдарованих дітей в гімназії працює ціла система гуртків, студій, секцій, діє гімназійний Євроклуб, наукове товариство.

Наукове товариство для старшокласників "Інтелект" працює вже 10 років. Головне його завдання - надати учневі змогу ров\звивати свій інтелект у самостійній, творчій діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей і нахилів. Головне правило участі учня в роботі товариства - це його особистий інтерес та захоплення, які допомагають відчути свою значущість, належність до науки, ознайомитися з методами наукової та творчої роботи.

Керує роботою товариства президент та наукова рада. Працюють різноманітні секції, кількість і напрям роботи яких кожного року змінюється в залежності від інтересів дітей. Учні - члени товариства під керівництвом досвідчених керівників секцій працюють над науково-дослідницькими роботами, творчими проектами, беруть участь у проведенні Днів науки, у конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт, присвячених Дню землі, творчих конкурсах " Блакитні артерії рідного краю", "Моя Батьківщина - Україна","Ліси для нащадків","Свій голос віддаю на захист природи","Здорова планета - здоровий ти","Моя кіровоградщина - перлина скіфського світу"; у предметних інтерактивних конкурсах "Кенгуру", "Соняшник","Колосок","Патріот","Левеня","Лелека"; готують повідомлення на шкільні лінійки та у випуски гімназійних газет.

Члени товариства "Інтелект" є слухачами Малої академії наук, беруть участь у захистах робіт в МАН та стають його переможцями. Випускники гімназії вступають до вищих навчальних закладів на спеціальності, що відповідають напрямкам, за якими вони працювали в науковому товаристві.

Діє програма "Обдарованість" та реалізується проект "Обдарована дитина".

Для обдарованих дітей початкового відділення щорічно проводиться Мала олімпіада з української, англійської мови та математики. Учні 2-4 класів мають можливість продемонструвати свої знання з предметів, позмагатися з однолітками.

Учні 5-11 класів - активні учасники предметних олімпіад, Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, Всеукраїнського мовно-літературного конкурсу імені Т.Г.Шевченка, районних та обласних чемпіонатах з інтелектуальних ігор, фестивалів юних інспекторів дорожнього руху та дружин юних рятівників-пожежників, обласних та Всеукраїнських конкурсів бальних танців, вокального мистецтва, конкурсів малюнків та плакатів, ораторського мистецтва, спортивних змагань різних рівнів.

За останні три роки гімназію закінчили 65 випускників, з них нагороджено золотими медалями - 6, срібними - 5, вступили до вищих навчальних закладів - 59.

На районних олімпіадах вибороли 118 призових місць, на обласних - 22, У Міжнародному конкурсі знавців української мови - 32 призових місця на ІІ етапі та 6 на ІІІ.

Із задоволенням відвідують учні заняття гуртка ДЮПР ( дружина юних пожежних-рятівників). Щороку члени дружини беруть участь у районних, зональних, обласних етапах Всеукраїнського фестивалю ДЮПР, стають їх переможцями.

Команда юних інпекторів дорожнього руху протягом 9 років займають призові місця на обласнихї зльотах ЮІР, а в 2009 році стала його переможцем та учасником XXXІІІ Всеукраїнського зльоту в Артеці. Винахідливість, відданість улюбленій справі, грунтовні знання демонструють гуртківці. Їх агідбригада пропагує безпекутжиттєдіяльності серед однолітків та молодших учнів. Без участі членів цих гуртків не проходить жодного Тижня охорони життя та здоров я учнів.

Щороку члени вокального гуртка беруть участь в фестивалях юних талантів і неодноразово відзначені дипломами. В їх репертуарі сучасні та народні пісні. Вокалісти є активними учасникамии всіх гімназійних конкурсів, музичних вечорів, дискотек.

Команди інтелектуалів гімназії багато років постіль є призерами та переможцями районних та обласних Чемпіонатів та Кубків з ігор "Що?", "Де?," "Коли?" та "Брейн-рингу".

А учні, що мають ораторські чи лідерські здібності працюють в учнівському парламенті, метою якого є визначення та підтримка права особистості на самостійну й відповідальну діяльність, пробудження інтересу до справ гімназії. Адміністрація гімназії прагне сформувати у дітей усвідомлення своєї значущості у вирішенні важливих спрпав громадського життя, що є основою подальшої активної позиції в дорослому житті. Діяльність учнівського парламенту сприяє єднанню колективу, готує активних громадян демократичної держави. Участь у роботі парламенту дає змогу кожному гімназисові виявити свою життєву позицію, свій талант у конкретних справах.

Кiлькiсть переглядiв: 50

Коментарi