2016-05-11
Суспільству потрібні обдаровані люди, і його завдання полягає в тому, щоб розвинути здібності всіх його представників. Завдання гімназії –підтримати дитину і розвинути її здібності, підготувати ґрунт для того, щоб ці здібності були реалізовані. Саме завдяки школі дитина активно розвивається, творчо мислить, глибоко аналізує навчальний матеріал. Починати необхідно вже з початкової школи, адже саме вона має навчити дітей учитися, прищепити інтерес до знань, прагнення самостійно збагачуватися ними. Саме тому вчителі та учні початкового відділення гімназії беруть участь у проекті «Сходинки до успіху». Проект спрямований на створення системи роботи із здібними та обдарованими дітьми в початковому відділенні гімназії. Визнання таланту дитини шкільною громадою дає можливість їй повірити в те, про що вона таємно мріяла. Такі заходи неординарні й запам’ятовуються надовго. Вони дають крила й путівку в життя, а фахівцям-педагогам – можливість побачити талановитих дітей і продовжити спільне сходження до вершини. Шляхи, засоби формування системи роботи з учнями початкового відділення гімназії:інтерактивні ігри, предметні олімпіади, відкриті заняття, творчі майстерні, інтелектуальні конкурси, цікаві завдання, міні-анкети, мозкові штурми. Результати проектної діяльності : створення цілісної системи роботи з обдарованими учнями;використання отриманого матеріалу в самоосвітній діяльності учнів;підвищення професійної компетентності вчителів у роботі з обдарованими дітьми; залучення батьків до реалізації навчально-виховних завдань; визнання таланту окремих учнів та учнівських груп на шляху розвитку в певному мистецькому напрямі; визначення кращих учнів у номінаціях «Кращий поет», «Найкращий танцювальний колектив», «Найкраща співачка школи», «Найсильніший», «Майстер барв», «Найкраща театральна група», «Умілець».Учні охоче беруть участь у тій чи іншій номінації.