Тема. Формування мотивації на уроках іноземної мови як головної умови набуття комунікативної компетенції
Автор: Бандюк Альона Володимирівна, учитель англійської мови Новоукраїнської гімназії №7 Новоукраїнської районної ради, учитель-методист, голова районного методичного об'єднання вчителів іноземних мов.
Суть досвіду:
- створити умови, де учні відчують комфортність, свою компетентність;
- стимулювати інтерес учнів;
- активізувати навчальну діяльність учнів;
- спрямувати надмірну активність учнів у корисне русло;
- розвивати вміння самостійної навчальної діяльності.
Шляхи для реалізації поставлених завдань:
- використання сучасних інформаційних технологій;
- формування комунікативної компетенції засобами створення комунікативних ситуацій наближених до реальних;
- використання видів навчальної діяльності змагального характеру;
- залучення учнів до активної участі в парних та групових видах діяльності;
- створення та вирішення проблемних ситуацій на уроках;
- використання навчальної дискусії;
- розвиток критичного мислення та пізнавальних інтересів учнів.
Досвід вчителя вивчався та узагальнювався методичною радою районного методичного кабінету відділу освіти Новоукраїнської районної державної
адміністрації ( протокол №2 від 14.11.2011 року)
Джерела інформації:
1. Бандюк А.В., Нігай О.Є. Комунікативні ігри та творчі вправи на уроках англійської мови: Методичний посібник – Кіровоград,2009.- с.22.
2. Бандюк А.В. Motivating Listening: Методичний посібник Новоукраїнка,2008.- с.27.
3. Бандюк А.В. Му First English Exam: Методичний посібник – Новоукраїнка,2011.-с.32.
4. Гостинна зустріч// Новоукраїнські Новини, №25,2007.
5.Такі уроки іноземної-спілкування без бар'єрів//Освітянське слово, №10,2008; Enhancing Motivation// English, 2008; \5r4 0001`
Посилання на Інтернет ресурс учителя: http://start-up10.blogspot.com/
https://sites.google.com/site/alionabandiuk/