Тема. Підвищення якості навчально-виховного процесу на уроках трудового навчання шляхом використання методів творчої діяльності
Автор: Сливчук Надія Михайлівна, учитель Новоукраїнської гімназії №7 Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області, учитель-методист.
Суть досвіду: створення та реалізація системи наукових знань, умінь і навичок, оволодіння якими забезпечує творчий розвиток розумових та практичних здібностей учнів, формування світогляду, моралі і поведінки, підготовку до суспільного життя та праці.
Провідні ідеї досвіду:
- визнати учня головною дійовою фігурою навчально-виховного процесу;
- формувати освічену, творчу особистість;
- максимально виявити, використати індивідуальний досвід дитини;
- дати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху;
- допомогти дитині самовизначитись;
- сформувати культуру праці;
- створити систему творчих завдань з розвитку в учнів практичних умінь ( уявляти, конструювати, моделювати, переносити знання в нову ситуацію, застосовувати їх на практиці).
Досвід Надії Михайлівни схвалений методичною радою районного методичного кабінету відділу освіти Новоукраїнської районної державної адміністрації ( протокол №2 від 31.10.2013 року)
Джерела інформації:
1. Баранов А.Г. Воспитание в учащихся творческого отношения к труду. М., «Просвещение», 1960.- с.205
2. Васьков Ю.В. Педагогічні теорії, технології, досвід. – Х., Скорпіон, - 2000.- с.120
3. Денисенко Л.І. Трудове навчання 7 клас, Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів. – К., Ірпінь6 ВТФ «Перун», 2007. – с.192
4. Сігула Т. Диференційовані завдання як засіб індивідуального підходу до учнів. Трудова підготовка в закладах освіти. – 2004.-№4.-с.23-24.
5. Тхоржевський Д.О. Методика трудового та професійного навчання. – К.НПУ і МПП. Драгоманова 2000р.