/Files/images/admnstratsya/DSC02732.JPGТема. Роботі з молодими спеціалістами – першочергова турбота

Автор: Залізняк Антоніна Станіславівна – заступник з науково-методичної роботи Новоукраїнської гімназії №7 Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області.

Суть досвіду: розроблено систему організації роботи з педагогічними кадрами та управління процесом становлення молодих спеціалістів.

Провідні ідеї досвіду:

· Творчу особистість учня-гімназиста може виховати тільки творчий педагогічний колектив. Методична робота сприяє формуванню сучасного стилю професійного мислення, готовності продукування нових педагогічних ідей, технологій, поширенню перспективного досвіду, прагненню до самовдосконалення, пошуку оптимальних методів навчання і виховання.

· Формування, становлення молодого педагога відбувається протягом перших років педагогічної діяльності. Тому важливо, щоб його наставником був колега, який вміє поліпшити і підтримати позитивне в роботі молодого вчителя, допомогти знайти правильне рішення в складних ситуаціях, повірити у власні сили, передати свій досвід, зробити його надбанням свого підопічного. Стосунки «наставник-молодий учитель» у гімназії – це стосунки довіри, доброзичливості, щирості, взаємоповаги.

· Створення моделі особистісно орієнтованої методичної роботи вимагає індивідуалізації й персоніфікації на основі глибокого вивчення і врахування рівня професійної майстерності, особистого досвіду, інтересів, практичних потреб, реальних можливостей кожного вчителя.

Досвід вивчався і узагальнювався Кіровоградським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського ( Протокол №2 від 16 червня 2007 року)

Джерела інформації:

1. Савченко Л.Л. Роботі з молодими спеціалістами – першочергова турбота / Методичний посібник. - Кіровоград, 2009.

Кiлькiсть переглядiв: 309

Коментарi