НАКАЗ

директора Новоукраїнського ліцею «Лідер»

Новоукраїнської міської ради

Кіровоградської області

м. Новоукраїнка

від 29 грудня 2021 року

№239-о

Про стан роботи зі зверненнями

громадян за 2021 рік

На виконання Закону України від 02.10.1996 №393 «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008
«Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатору звернень громадян, Новоукраїнським НВК – гімназія «Лідер » а з 10.08.2021 року - Новоукраїнський ліцей «Лідер» впродовж 2021 року проводилась робота щодо розгляду звернень громадян.

Наказом директора Новоукраїнського НВК від 03.01 2017 року №2, затверджено графік особистого прийому громадян директора НВК та заступників директора, з метою вирішення питань на місці, недопущення звернень працівників до організацій вищого рівня, призначено відповідальних осіб за облік і контроль за зверненнями. Аналіз стану роботи за зверненнями розглядався на нарадах при директорові та засіданні педагогічної ради.

У серпні 2021 року розглянуто питання про підсумки роботи закладу зі зверненнями громадян за І та ІІ квартали 2021 року на нараді при директорові для всіх працівників. Щоквартально надавались звіти за показниками Класифікатора у порівнянні з відповідними періодами минулого року до відділу освіти виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради.

Усі заяви, що надійшли до закладу, розглядаються з дотриманням терміну їх розгляду та умов зберігання. За 2021 рік у журналі обліку особистого прийому громадян зареєстровано 41 звернення:

· І квартал 2021 року – 5;

· ІІ квартал 2021 року – 0;

· ІІІ квартал 2021 року - 20;

· ІУ квартал 2021 року -16

Адміністративним складом та заступниками директора не допускалось надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, безпідставної передачі звернень для розгляду іншим органам. Не допущено за звітний період порушень терміну установленого законодавством розгляду звернень.

Кількість звернень у закладі за 2021 рік у порівнянні з відповідним періодом 2020 року зменшилась на 26.

Аналіз за характеристикою звернень:

- за формою надходження: на особистому прийомі – 41 (100%);

- за ознакою надходження всі 41 звернення первинні,

- за видамидомінують заяви – 35 (85%);

- за суб’єктами зверненьпереважають: індивідуальні звернення - 6 (15%)

Актуальнимизалишаються питання, що порушуються у зверненнях
громадян:

Основними питаннями, порушеними у зверненнях громадян є:

- Звернення педагогічного працівника про внесення змін до трудової книжки .

- Працевлаштування

- Надання характеристики учням за місцем вимоги (Опікунська рада)

- Консультації батьків щодо переводу учнів із школи до школи та санітарне лікування

- Правила зарахування дитини до 1 класу.

- Скарги на організацію освітнього процесу.

- Про виготовлення дублікатів документів.

- Про надання довідок у зв’язку з виходом на пенсію.

- Про зміну прізвища дітей .

- Про організацію індивідуального та інклюзивного навчання.

- Кадрові питання.

- Про вакцинацію.

Звернення, які надійшли до закладу, були вчасно розглянуті та надані роз’яснення.

Вдосконалюється практика проведення особистого прийому громадян в закладі. Робота закладу зі зверненнями громадян набула системного характеру. Удосконалюються етапи роботи в питанні оформлення документації, створення власного алгоритму для оперативного реагування та розв’язання поставлених завдань, що порушуються у зверненнях. Упроваджуються в управлінську діяльність комп’ютерні та Інтернет-технології. Новоукраїнський ліцей «Лідер тримає на постійному контролі виконання законодавчих актів щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

З метою реалізації конституційних прав громадян на звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм чинного законодавства про звернення громадян, забезпечення основних принципів запобігання і протидії корупції,

НАКАЗУЮ:

1. Рівень роботи ліцею «Лідер» з питань забезпечення конституційних прав
на звернення за 2021 рік вважати достатнім.

2. Адміністративному складу та заступникам директора забезпечити ведення діловодства зі зверненнями громадян відповідно до вимог Інструкції
з діловодства за зверненнями громадян на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 №348.

3. Директору Новоукраїнського ліцею «Лідер» Тоток Т.В.:

3.1. Використовувати в роботі зі зверненнями громадян Інструкцію з діловодства та звернення громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднання громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 №348.

Протягом 2022 року

3.2. Включити до контрольно-аналітичної діяльності закладу узагальнення питань, які порушуються у зверненнях, особливо повторних
і колективних, виявляти причини, що їх породжують, вживати заходів для розв’язання найбільш актуальних проблем.

Щомісяця, до 5 числа наступного місяця

3.3. За результатами узагальнень та аналізу проводити роз’яснення найбільш актуальних питань на нарадах при директорові, нарадах керівників, батьківських лекторіях.

Постійно

3.4. Забезпечити зберігання справ, які сформовані у встановлені терміни, передбачені номенклатурою справ закладу та надання аналітичних звітів
за результатами розгляду звернень до відділу освіти.

Липень-грудень 2022 року

3.5. Звертати увагу на морально-психологічний клімат в педагогічному, учнівському колективах, з метою оздоровлення міжособистісних стосунків.

Постійно

3.6. Надавати до відділу освіти:

3.6.1. Аналітичну інформацію по стан роботи навчального закладу
з питань виконання Закону України від 02.10.1996 №393 «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008
«Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

До 05.07.2022

До 30.12.2022

3.6.2. Звіти з урахуванням кількості звернень із початку року
за показниками Класифікатора у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

Щоквартально, до 1 числа місяця,

наступного за звітним кварталом

5. Затвердити індикси питань, що порушуються у зверненнях громадян

(додаток №1)

6. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор Новоукраїнського ліцею «Лідер» Тоток Т.В.

Кiлькiсть переглядiв: 68

Коментарi