Тоток Тетяна Василівна-

директор гімназії, учитель хімії, учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, нагороджена нагрудним знаком "Відмінник освіти України"

/Files/images/Рисунок1.png Професійний автопортрет

Кредо - Спочатку любити - потім вчити!

Ми живемо в такий час, коли від керівника вимагається творче обміркування того, що відбувається навкруги: як змінюється життя, наука, школа, діти, сфера управління. Педагогіка нової школи України ставить перед нами важливе завдання - виховати людину-творця, яка зможе реалізуватися в нових економічних умовах. Особистість повинна вміти самостійно творити і будувати своє життя, визначати його стратегію у відповідності зі своїми уявленнями про щастя, добро, любов. Навчитися жити - значить виробити своє бачення і свою позицію в житті, свій світогляд, своє життєве кредо. З метою виконання цього важливого завдання поставила перед собою мету - реалізувати перехід системи освіти з режиму функціонування в режим розвитку.

Проблемне питання - "Підвищення конкурентноспроможності гімназії на ринку освітніх послуг шляхом створення позитивного іміджу навчального закладу"

Як зробити школу успішною? Це питання постає перед кожним керівником. Від того, яка думка складається про школу у людей, залежить репутація закладу на багато років. Імідж - це стійкий рівень якості освітніх послуг у всіх напрямках роботи школи. Формування іміджу - це командна гра. Актуальність даного питання визначається демографічною ситуацією, яка посилює конкуренцію серед освітніх установ однієї території, доступом освітнього закладу до нових ресурсів: фінансових, інформаційних, людських. Маючи позитивний імідж, гімназія за інших рівних умов з іншими закладами, стає більш привабливим для висококваліфікованих кадрів, батьків та їх дітей. Найголовнішим є те, щоб діяльність з формування іміджу була близька інтересам і зусиллям всіх членів шкільної спільноти. Імідж не можна купити, його можна тільки створити, а потім він працюватиме на заклад.

Принципи діяльності.

Одним з головних принципів управління вважаю принцип співробітництва. Будь-яку справу планую та готую разом із колегами. Реалізуючи принцип гуманізму, створюю умови для розвитку творчої особистості кожного вчителя, як суб єкта демократичного співтовариства. Принцип демократичності, що, на мою думку, є не менш важливим, забезпечує взаємоповагу, довіру, варіативність у виборі змісту, методів та форм підвищення кваліфікації.

Стратегія і тактика управління.

Стратегічний менеджмент на Україні грунтується на антропосоціальній теорії управління. Виходячи з цього, накреслила реальні шляхи орієнтації сфери освіти на кінцеві цілі суспільства та особистості, сформульовані у державній національній програмі "Освіта", щоб згодом створити цілісний механізм управління на базі єдності інтересів усіх учасників навчально-виховного та управлінського процесів.

Кiлькiсть переглядiв: 69

Коментарi