Тема. Розвиток комунікативних, соціокультурних компетенцій учнів молодшого шкільного віку шляхом впровадження в навчально-виховний процес пошуково-дослідницького підходу.
Автор: Бортяна Світлана Володимирівна, учитель початкових класів.
Суть досвіду: обґрунтування доцільності формування комунікативних, соціокультурних компетенцій учнів молодшого шкільного віку шляхом впровадження в навчально-виховний процес пошуково-дослідницького підходу.
Провідні ідеї досвіду:
- розвиток предметних та життєвих компетенцій учнів для досягнення успіху;
- допомога дитині в адаптуванні до умов сучасного життя;
- залучення учнів до національної культури українського народу;
- формування досвіду читацької діяльності учнів, емоційного ставлення до світу;
- сприяння інтелектуальному, моральному, соціокультурному та естетичному розвитку учнів;
- формування потреби учнів у самопізнанні, самореалізації, самовдосконаленні;
- виховання свідомої особистості з громадською позицією, здатної до толерантного спілкування;
- адаптування технології розвитку критичного мислення до практичного втілення в навчальній та виховній роботі вчителя;
- систематизація традиційних та інноваційних форм і методів роботи на уроках та виховних заходах;
- визначення пріоритетних напрямків роботи вчителя та вихователя;
- створення моделі випускника початкової школи.
Досвід вчителя вивчався та узагальнювався методичною радою районного методичного кабінету відділу освіти Новоукраїнської районної державної адміністрації ( протокол №2 від 31.10.2013 року)
(Схвалена науково-методичною радою кафедри дошкільної та початкової освіти КЗ «КОІППО ім. В.Сухомлинського», протокол від 28 січня 2019 року № 1)